2005-05-09

Multi Level Myass

15:51 teatas alice, et "üllekas kutsus meid enda juurde mingitel väga salapärastel asjaoludel - sogas midagi äriettepanekust ja hüpperaha teenimisest, et olevat teisi varjureid ka kutsunud..."

helistasin siis üllekale ja suutsin välja pinnida, et tegemist olevat üldse mitte mingi tavalise võrkturunduse, vaid respektaabli äriga, mille nimi olevat network 21. kiire googeldamine andis vastuseks selle ja selle ja selle ning selle kah. nagu märkate, räägib see viimane leht umbes sama salapärast juttu:

Network TwentyOne has proven itself as a world wide leader in supporting IBOs to build their business through top quality products, meetings and information all designed to help you achieve your dream.
selleks, et asja tegeliku sisu juurde pääseda, aga on vaja liikmeks hakata.

16:43 saatsin elaki meililisti hoiatuse, milles soovitasin oma langevarjureist sõpradel mistahes võrkturunduse "äridest" eemale hoida ning oma raha ja aega parem sõna otseses mõttes taevasse loopida.

18:10 saatis üllekas mulle järgmise sõnumi: "Wolli, ise oled! Äkki austaks parasemusid,ka mind ja laseks teistel ise otsustada? Ja voi ja!! Muuseas ma pole maili juures. Ü"

22:07 helistasin talle tagasi, teatamaks, et mina austan oma sõpru, võimaldades neil teha informeeritud otsuseid ning sain teada, et tema respekt minu suhtes on kadunud. otsisin mis ma otsisin, aga ei suutnud oma silmist ühtki pisarat leida.

kurb küll, aga kommuunismi (parasiili leiutatud sõna) ideoloogiaga sellised reaalset väärtust mittetootvad ärid lihtsalt ei sobi.

one down, more to go!

Kommentaare ei ole: