2006-04-24

Karvakoll lõpusirgel

KarvakollJube kiire on, kas teate. Nii kiire, et ei jõua isegi oma kolba karvkatet kontrolli all hoida. Nii kiire, et magama saan reeglina nii umbes kella kolme paiku ja kargu võtan taas alla enne üheksat. Nii kiire, et ma olen lausa kaks nädalat puhkust võtnud (välja arvatud kolmapäeviti).

Aga jube põnev on, kas teate. Ma olen viimasel ajal paari tuhande lehekülje jagu materjali läbi töötanud ja ise 150 tuhat tähemärki arvutisse toksinud. Nii umbes 50-100 tuhat tuleb veel toksida, siis on valmis. Aga päris lõpp seisneb õnneks vaid olulisemate lõikude väljaotsimises ja copy-paste meetodil kokkutõstmises. Nii et võib öelda, et koerast olen üle ja sabast saan kah.

Niipea kui ma oma lõputöö valmis kirjutatud ja viimaseks ülevaatuseks juhendajale saadetud saan, riputan selle kõigile huvilistele lugemiseks ja kritiseerimiseks välja. Ja ajan peakolu taas ilusti siledaks.

Kommentaare ei ole: