2007-03-28

Auto kodulaenuga?

Täna hommikul helistati mulle Hansapangast, et ma võiks kas tagatiseta või siis kinnisvara tagatisel tarbimislaenu võtta. Yeah, right. Natuke hiljem potsatas mu e-postkasti järgmine kiri:

Hansa Kodulaenul on rõõm kutsuda Teid 31. märtsil toimuvale Uue Kodu Päevale. Esmaesitlusele tulevad uued kodud ja autod! Lisaks head laenu- ja liisingupakkumised!
Lugupeetud pankurid! Kaasaskantavaid kodusid pakkuge palun tigudele.

2 kommentaari:

Kristjan Kuru ütles ...

Mulle nad vist ei julge helistada.
Mul on seesama jura internetipangas üldiste pakkumiste all. Ja personaalselt pakuvad jälle sambaid. Kusjuures enam sellist nuppu pole, et ei taha lepingut sõlmida ja ärge rohkem tüüdake.
Netipanga esileht on mõttetut jura täis. Adblocki olen ka juba hanza.net lehele kallale lasknud, et bannerid silme ees ei vilguks.

petskratt ütles ...

eile hommikul helistati mulle Ühispanga elukindlustusest ja öeldi, et kuna mul on tavaks maksta lasteaia-arveid siis nad teeksid mulle miski pakkumise. puant seejuures selles, et SEBis asub küll lasteaia arve aga mitte see arve, millelt maksan (kuigi ega mulle ei meeldiks ka tütarlaste kõned, kes väidavad et teavad kuhu ma täpselt oma raha kannan)... tegin andmekaitseinspektsioonile avalduse.